Morgonen är mörk, varm och ganska mysig

Morgonen är mörk, varm och ganska mysig. Solen har inte gått upp än och jag har haft elementet på fullt hela natten. Min morgonrock är mjuk, ja ni kan ju förstå hur jag kan kalla morgonen varm när det är så rått, grått och kallt ute.
Nu på morgonen ska jag ha naturkunskap med Maj, känns lite jobbigt eftersom jag missade båda lektionerna förra veckan på grund av min konstiga yrsel, feber, snuvighet... Nu har jag inte tid med det, det är lucia tider den mest stressiga tiden på året, hur ska man hinna kombinera skola, lucia varje dag, läxor och göra allt mamma och pappa säger?

Nu ska äta frukost, klä på mig och få mitt blöta hår torrt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0