sjuker,

Såklart var det min tur, min tur att bli sjuk. Min dag var fullproppad med planer idag, planer som haandlade om tandläkare och vaccinationer av svininfluensa. Får ta det någon annan dag.

Att vara sjuk innehåller så mycket men jag tror alla mäniskor har sina egna "attvarasjuk-planer" som man följer på pricken vi förkylningar och så vidare.

Mina vanor brukar vara:

- Sova

- Se på seven heaven

- Äta frukt

- spela the sims i sängen

- Mysa och vila hela dagen

Jag hoppas jag är frisk tills imorgon då det är kör, men känns knappast som jag kommer bli det :( , Ha det bra och jag hoppas jag inte smittatner någon!

Kommentarer
Postat av: Kim

Krya på dig! :)

2009-12-01 @ 16:27:41
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0