Tankar,

Idag har känslan av att inte har något att göra men ändå känna att man har för mycket att göra. Jag tror nog ni förstår vad jag menar. Det är lucia tider, prov, repetitioner, samtal som måste ringas och möten jag bör gå på. Jag har dessutom inte tid att vara sjuk känns det som. Idag ska jag i alla fall ringa och ändra tid på screentryck så jag har det gjort. Jag pluggar glosor och jag känner att jag borde plugga inför franskaredovisningen som kommer inträffa imorgon.

Jag har dessutom börjat spela fishville på facebook vilket är underhållande, tidsfördriv och allt som menas med det. Att mata sina snabbfiskar medan man ligger i sängen med en söt, sovande klara är mysigt, nu fattas bara vatten och russin så är jag nöjd.  Medan andra är förvirrade vet jag vad jag måste göra, jag vet vad jag känner men är för tillfället för lat för att få något gjort,

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi flyttade väl franskan till fredag? :)

2009-12-02 @ 15:38:44
Postat av: Kim

Mysmys! :D

2009-12-02 @ 22:55:16
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

japp det gjorde vi ;)



MYYYS

2009-12-04 @ 06:56:09
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0