Godmorgon,

Solen syns inte så långt ögat kan nå, himlen är konstigt nog täckt av ett stort grått kletigt moln. Jag är glad ändå och njuter till fullo av dena gråa morgon. Jag har fått min sovmorgon som jag längtat efter, sov ända till kl halv 9. Kändes som en evighet.

Dagen som sådan hoppas jag ska innehålla lussekatts bak och mys med tända ljus och filtar. Kim ska nog komma hit om inget kommer ivägen för det och imorgon åker vi till borlänge för att köpa julklappar. Just nu sitter jag och spelar rolercoaster kingdom på facebook vilket är ett helt fantastiskt spel, jag älskar det! Man kan sitta där och stirra utan att göra något, det är ändå underhållande! Snart ska jag se på Everwood på kanal 5 och äta frukost till det. Är faktiskt sugen på frukost för en gångs skull!

Min blogg design är på G att bli klar har inte orkat än, undertiden får ni titta på min dumbo, headern ska jag behålla i alla fall för den är jag nöjd med, ♥

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha! Jag tror att samhället behöver lite fler "enkla" spel som inte kräver så mycket. Kan vara mer underhållande än vad man tror!

2009-11-28 @ 10:13:02
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

JAG VET!! enkelhet är något fantastiskt :D

2009-11-28 @ 11:12:39
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0