Godmorgon bilfärd

Sitter och dricker varm choklad för sista gången innan vi åker hem, känns lite sorgligt då jag mår så bra här och är så pigg. Jag orkar leva, jag har tid att ta det lugnt.
Snart ska vi i alla fall åka hem, jag ska tvinga alla att leka billekar med mig. Vi ska sjunga, nynna och gissa. Om jag har tur kanske jag klarar av att sova en bit även denna gång. Det skulle vara jätteskönt och bilresan skulle gå snabbare. Vet inte hur länge jag får sitta vid datorn men jag hoppas det är en stund till.

Jag hoppas att solen skiner idag när vi kommer hem och att katterna myser med mig trots in allergi. Ikväll sa jag dessutom se på Top Model 13. Det är en ny säsong är de bara har korta tjejer.


Bjuder på en för ljus bild av mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0