Godmorgon

Jag har lagt märke till en sak, jag skriver mycket morgon inlägg. Det är då jag har tid och har dessutom något givet att berätta om, till exempel dagens planer. Jag tycker dock att det är tid att ändra på det, börja skriva om annat och ta mig tid till det. Egentligen tycker jag att det är kul att blogga, ja skriva i huvudtaget men det har blivit för sällan nu.
Har ni föresten märkt att jag skaffat ny design, har fixat det själv utan Kajsas hjälp. Jocke var så snäll och tipsade om bakgrundsfärg så ett extra tack till han! Jag känner i alla fall efter det att jag har ett helt annat sug efter att skriva, jag vill berätta saker och jag vill pryda inläggen med bilder.




Nu ska jag äta de underbara (?) chokladflingorna som jag köpt och njuta av det kommande lovet i tankarna. Har ni några sportlovs tips att dela med er av?  undertiden delar jag med mig av färgglada bilar och smutsig snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0