Maria - Dagens namn

Idag har jag namnsdag, Kajsa ringde just och sa grattis! Mamma och pappa hade såklart glömt det som vanligt men efter 17 år så är jag van..

På TV4 går Wallander, jag har redan sett den förut några gånger så idag struntar jag i det och bloggar istället. Jag har verkligen skrivlust nu saknas bara lite kommentarer och läsare. Mycket roligare att skriva om intressanta saker om någon läser! Såklart skriver jag för min skull men kul när någon läser, bildar sin egna uppfattning annars hade jag skrivit dagbok. Jag har faktiskt skrivit väldigt effektivt idag, endast i brist på att ha saker att göra, men det är roligt!


Jag har i alla fall lagt upp min blogg på lite olika sidor, få se om någon blir intresserad och läser, vem vet?
Nu ska jag återgå till mitt drömmande om Paris och lyssna på musik.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har blitt smått tokig i Parisresan, tänker på det hela tiden. Hur blev det med Hemköp imorn? :)

2010-03-01 @ 00:47:45
Postat av: Karin

Jag vet faktiskt inte :o Sara skulle ju höra av sig vilken tid som passade.. :)



Jag är också tokig i Paris resan, jag googlar förfullt och drömmer <3

2010-03-01 @ 08:24:49
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh, jag måste också googla!!! :)

2010-03-01 @ 20:39:29
Postat av: Bella

Visst ja, alla flickor i min familj hade också namnsdag men ingen grattade ingen. haha och grattis karin :)

2010-03-01 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0