Fin, kall och solig dag

Dagen började som så att jag vaknade halv sju och var vaken en timme, efter det somnade jag om och vaknade halv 11. Det är inte så vanligt av mig att sova så länge. Hur som helst, idag ska jag gå med hundarna, hämta ved och mysa. Jag är väldigt sugen på att baka en mjuk pepparkaka igen så om jag får tid över blir det att baka en. jag har i alla fall fått i mig frukost och ska redan börja på efterätten som får bli kärleksmums, det är supergott!
Jag ska nog fixa det sista med fotoalbumet idag, har några kort kvar att sätta in och dekorera mera. Sen får jag vänta tills nya kort framkallas som är redo att klistras in! Lägger nog upp lite bilder på några sidor av albumet när jag har tid!

Det var så längesedan nu men jag kommer ihåg att det var kul, jag minns hur vi glömde
tiden och hur jag fick springa tillbaka och möta min mamma som var irriterad med all rätt.
Vi skrattade, fotade och lekte.. Vi får göra det igen så fort temperaturen och vädret tillåter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0