Fredag är härlighetens dag!

Idag har varit en jobbig och händelserik dag, en jobbig men produktiv dag! Dagen började med att jag lämnade in franska uppsatsen och senare pratade med Anna om Eiffeltornet. Det gick inte så bra enligt mig men hon sa i alla fall att jag pratade med både flyt och lätthet. Att jag hade ett rikt ordföråd och använde ett varierat språk.. Jag uttalade till och med bra.. Hade dock missuppfattat célebré med célèbre.. haha, men kul att hon sa att det var bra i alla fall!

Nu ska jag och mamma laga entrecôte med klyftpotatis och vitlökssmör, senare chips och vitlöksdipp, ostbågar, godis och sist men inte minst wienerbröd! Jag måste säga att det känns bra! Kajsa är hos Joel och Pappa ska bort och meka så det blir en Karin och Mamma kväll! Har i alla fall lyckats skriva KuHi prov och engelska prov! En snygg improvisation om rembrant som troligtvis misslyckades :)


Nu ska jag njuta!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha en trevlig kväll/helg! :P

2010-01-22 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0