Spretiga tankar

Inatt eller ja, snarare i morse så började jag fundera. Att sjunga det är något som jag älskar att göra, något som jag tycker är fruktansvärt roligt. Samtidigt är det de svåraste jag vet. Hur kan något som jag gör hela dagarna, som jag tycker om så mycket vara så svårt? Det blir inte lättare heller ju bättre man blir desto högre krav och svårare låtar får man sjunga. Snart kan man tycka att det borde släppa lite..
Just nu sitter jag och dricker en varm kopp kaffe, jag vet man brukar inte dricka det kallt men.. :P
Undra om icecoffé skulle sälja lika bra som icetea.. Troligtvis inte! Nu ska jag i alla fall sluta grubbla och försöka få tag i Kim, inte för att det går men eftersom hon inte svarar när man ringer. Jag ska höra med Bella om hon kan eftersom vi skulle träffas någon dag, egentligen på onsdag men.. Efter det ska jag mysa i mitt nystädade rum som ser fantastiskt ut och kika igenom nya HM katalogen igen..

Kylan stör mig inte längre, det finns ju täckbyxor som man kan krypa ner i och leka eskimå med en mysig, pälsig mössa!

Kommentarer
Postat av: Kim

Oooh. HM kataloger blir egenombläddrade MÅÅÅÅNGA gånger. Haha >< förlåt. Men mitt batteri tog slut :(

2010-01-04 @ 23:47:54
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

men det är lungt! :) Såklart de bläddras igenom många gånger! :D



Jag hade astråkigt igår :( Hitta på ngt ngn dag,jag gillade cheesecake idéen!

2010-01-05 @ 11:37:53
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0