stress

Just nu känns det som livet är upp och ner. Skolan är stressig, jag är ett nervvrak och jag har för många bollar i luften samtidigt! Idag ska jag ha gemu prov, och naturkunskaps prov.
Igår hade vi möte och jag kom hem efter 9. När jag kom innanför dörren brast jag i gråt och fick typ ett sammanbrott.. jäkla pissdag, ont i magen, benen, huvudet, hälsenan, det var kallt och stressad inför prov. Har tydligen bihåle inflammation så jag ska börja ta kortison, då man inte får pencilin nu för tiden. Bara i yttersta nödfall! Kan inte jag räknas som ett sådant? Jag har inte tid med det här!
I skolan ska jag i alla fall ha sånglektion, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bella

Stackarn :( jobbigt att vara sjuk precis när allt är som stressigast, vi har också mycket redan. puss på dig :*

2010-01-13 @ 17:40:46
Postat av: karin

JO.. det är jobbigt! Man får kämpa på och försöka att inte köra fast i en snödriva så fort man vill något.. men det ska väll bli bättre, har bara lite för mycket just nu! Hoppas du inte stressar upp dig också :) Puss :*

2010-01-13 @ 18:07:05
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0