Fotning i lilla byn

Kvällen bestod av att först sjunga lite med Kajsa och även gamla sångläxor. Såklart favoriterna som man alltid gillat eller lärt sig gilla! Efter det bestämde vi oss för att försöka ta lite snygga bilder på varandra. Jag insåg att jag var dålig på att bli bra på bild åter igen ( när ska jag lära mig? ) insåg också som vanligt att Kajsa är otroligt snygg ( borde jag ha lärt mig ) ...

 

Tänkte lägga in lite bilder nu och sen kika lite på hm, eftersom jag är fruktansvärt shoppingsugen men intalar mig själv att inte köpa något eftersom stockholm är på inväntan! Kul att kunna shoppa då liksom. har nog råd med både och men har ingen klädbrist och försöker spara :)

 

 

 

 

 

 

Nädu nu ska mammsen kika på facebook och jag ska vänta en stund på det, sen ska jag kika på hm. Är i alla fall nöjd med bilderna, natti natt ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

du blir visst bra på bild karin!

fick mina grejer från hm idag, skjortan var bra men dom hade skickat fel storlek på cardigan, så jäkla surt :( saknar er, när kommer ni hem?

2010-07-29 @ 22:16:13
Postat av: Anonym

jätte fina bilder!

2010-08-01 @ 20:15:44
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0