Första dagen på jobbet!

Som jag skrev i morse så hade jag min första jobb dag på U tell us och dagen har varit rolig med nya intryck och en massa prat med it chefer i stockholm. Vissa engelsktalande och så vidare.

 

Hur som helst gick första dagen bra, jag fick JA på 5 samtal, något som ger 2000kr om alla de säger ja efter deras 3 dagars öppet köp. men jag hoppas på hälften, då blir man inte för besvken! Förövrigt var det tydligen säljrekord, aldrig hade någon sålt så mycket den första dagen, så jag kan inte vara annat än nöjd! :D Supersäljarn Karin here I come!?! Kajsa är på P&L och idag jobbar hon mellan 10 - 22 på morgonen, snacka om jobbig dag!

 

Nu ska jag ut med hundarna i skogen med mamsen, skriver mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0