Planer med rummet

Imorgon ska Kajsa och Jocke till IKEA och jag kan inte följa med, men jag är inte bitter! Jag har nämligen kommit på att jag vill fixa med mitt rum, renovera det gamla skrivbordet, måla om en vägg, framkalla mina apbilder och sätta upp dem i ramar, måla ramar och senare köpa lite mer saker. Jag är värsta peppad!

Tar med en ful, somrig bild som får representera vad jag ska göra imorgon. Då ska jag städa, spackla skrivbordet om vi har spackel hemma, tvätta mattor, fixa allmänt hemma om vädret tillåter. Funderar även på att åka ut till Hamre och hjälpa till med Tema Ridning. Vi får se hur det blir! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Va kul med renovering! :D jag storstädade och möblerade mitt rum i helgen, det var så skönt :D

2010-06-21 @ 15:45:48
Postat av: Karin

Ja, förstår det :D

2010-06-22 @ 10:20:16
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0