Höstlov

Det var över en vecka sedan jag skrev något i bloggen.. Känns som om det är på tiden att skriva lite, främst för att jag har så tråkigt just nu. Igår spöregnade det hela dagen och jag var hos Kim och såg på film och gosade med valpen hela dagen. På kvällen åkte jag på medlemsmöte och föreläsning där de skärde upp ett hästben och skärde fram alla senor och så. Intressant som bara den :)

 

Nu sitter jag här vi datorn och har inget att göra, har varit ute i skogen på morgonen, städat garderoben och plockat ihop på rummet. Jag sitter här i väntan på att Tyra Banks talkshow ska börja. Sen ska jag väll ta mig i kragen och dammsuga och damma på rummet också. Jag har även läst lite i en bok som jag lånat av Kim, åh så bra den är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0