Rennes, framtid

Veckan i Rennes och Paris var underbar på så många sett och vis, våra franska vänner och familjer var urgulliga, vi dansade, skrattade åt mat sent, levde på vitt bröd under dagarna och blev skrikna på av franska lärare. Det var en upplevelse som jag skulle göra om. Vi testade ostron ( eller jag och Sara i alla fall ) tänker lägga upp bilder så fort tiden finns :)

 

Framtiden har i alla fall blivit planerad, jag ska gå i Norberg nästa år på deras musiklinje, jag kom in både där och på Geijerskolan men att va hemma ett år känns som bästa valet just nu. Och året efter det så får jag studielån och då blir allt lättare.

 

Kram på bloggen, mig själv, ostbågar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0