Julmys

Igår hade jag och Kim ett riktigt julbak med lussekatter, julmusik, förkläden, mjöl och fantastiska julcupcakes. Det är en så härlig känsla att göra missbildade lussekatter, sniglar, prästhår och sånnt som senare jäser och blir fina det kan ju jämföras med den fula ankungen som blir en svan i slutet om man vill det..

Idag har jag köpt julklappar med Kajsa, Kim och Moa. Men har en hel del kvar att köpa, jag är taggad! Jag ska också göra en egen önskelista. Kommer troligtvis inte få det som står på listan men man kan ju försöka lite smidigt sådär. Snart kommer nog en önskelista upp i alla fall, kanske kan hjälpa någon med ett tips eller två.

Nu ska jag äta lite julfika, natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0