osynligt blåmärke och träningsvärk

Gårdagen var väldigt trevlig på alla sätt och vis. På dagen var jag vid Hamre och lekte med barn och hjälpte mamma med tema ridning. Det var faktiskt roligt och ganska skönt att hjälpa till. När vi åkte hem följde Kim med för vi planerade att ha övernattning vilket vi också gjorde.


Vi hade roliga diskussioner, sjöng egen påhittade sånger, insåg att vi borde spela ihop. Vi pratade också om massa seriösa saker och känslor. Det var faktiskt en väldigt lugn och skön kväll. Allt var kul förutom att ramla av den häftiga pilates bollen. Idag har jag i alla fall träningsvärk i låren utan någon direkt anledning. Jag har verkligen inte gjort något ansträngande alls. Jag har inte fått något blåmärke men det känns som om jag har ett för det är väldigt ömt. dock ser ingen det...

Jag tycker att jag har varit duktig med uppdaterandet. jag bloggar och det är faktiskt riktigt roligt och skönt att skriva av sig.


Eftersom jag la upp en bild på Kajsa igår så får Kim en plats i rampljuset.
Jag gillar dessutom bilden för den är så somrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0