Dagen..

Jag älskar mitt sommar jobb, att få betalt för att fika, spela minigolf, spela musik och sjunga är underbart! alla borde vara avundsjuka så är det bara :) Faktiskt ruskigt kul!

 

Idag spelade vi två gånger först på ett ålderdomshem sen ett gruppboende. spelade ca 30 min och sen ca 50 min på det andra. Gratis fika två gånger dessutom, munkar och kakor ena gångfen och andra gigantiska bullar med vaniljkräm i! Vi spelade minigolf med låghumor och vetskap om hur dålig jag är på minigolf. Även vetskap om att jag kan lyckas med det ingen annan kan i minigolfväg och att man blir grymt tävlings inriktad! ( inte jag då för jag visste att jag skulle förlora redan )

 

Nu ska jag sitta på facebook, imorgon ska vi spela på marknaden i tviksta kl halv 1, blir skoj! Sen ska jag träffa söta bella som tagit körkort! :) Ser fram emot en grym dag imorgon med ett härligt gäng!


Kommentarer
Postat av: Vera

Hej på dig! Jag är med i en fototävlingen och jag hade blivit jätteglad om du röstade!

Det är också så att mamma själv har sagt till mig "Vera, du kommer inte vinna." Och jag vill bevisa att jag kan bli en av de tio med mest röster. Det vore jätte snällt ska du veta!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 Tack i förhand!

2010-08-05 @ 21:37:53
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0