Pop opp i topp pop

Hemma från åter en dag från jobbet, jag har varit aningen oaktiv här på bloggen men tänkte berätta lite om sommarjobbet som jag har. Vi har från i måndags till idag repat in 16 låtar som vi ska uppträda med under denna och nästkommande vecka. Vi låter verkligen dansband och vi spelar låtar som " Jag vill vara din margareta", " Teddybjörnen fredriksson" men även nyare låtar som " Ingen vill veta vart du köpt din tröja" så det är en mix av lite allt möjligt. Jag spelar piano, sjunger och spelar bas på låtarna. Mestadels piano och sång!

 

Det är riktigt roligt och kommer säkert vara det i fortsättningen med. Vi har sättit låtarna på lite mindre än tre dagar och vi har fått till riktigt dansbandsgung på låtarna. så gulligt va? Imorgon spelar vi i smedby klockan 10.30 och 16.00, det blir en lång dag. Ja en lång vecka i huvudtaget, två spelningar om dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0