Å så var jordgubbarna slut!

Såklart är de inte slut på riktigt men det blev en liten snopen historia om min pappa och en liter jordgubbar! Som ni kanske vet eller borde veta och i värsta fall lär er nu så älskar jag jordgubbar. Jordgubbar på alla sätt och vis, med choklad, glass, grädde kanske mjölk eller bara som de är! Jordgubbar är helt enkelt underbart! I alla fall så hade vi köpt hem jordgubbar till efterrätt eller fika. Jag åt först jordgubbar och glass och mamma åt några med. Sen frågade vi pappa om han ville ha, det ville han inte så jag åt upp resten med mjölk vilket var super gott!
När pappa sen kom hem efter en biltur skulle han äta jordgubbar och glass, då var de slut. Jag trodde han inte ville ha några alls medan han menade att han inte ville ha just då.. haha stackars pappi!
Den här historien tyckte jag var lite rolig men säkert inte för någon annan, men det får ni stå ut med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0