Lunchrast bloggning som bara den,

Istället för att varje gång jag skriver skriva på morgonen har det nu blivit en ny vana att skriva på lunchen, faktiskt på själva lunchrasten då jag inte har något att göra förutom att äta vilket inte tar en timme. Jag erkänner, jag äter faktiskt inte så långsamt! Jag spenderar nu lunchrasten till att ta det lungt och typ låtsas att jag tjänar pengar. Det känns som om sveriges it chefer har tagit semester tills slutet av augusti för tillfället. Det här är något som påverkar min säljning och jag har inte fått iväg någon rapport än, inte idag i alla fall!

Till lunch kan jag berätta att jag åt, hör och häpna!!! En baguet, vilket är fruktansvärt gott och jag älskar det vita mjölet som sätter sig som en brödlimpa på magen. Det är något jag tycker är fruktansvärt smickrande. Ingen platt mage här inte utan limpmage! Annars gillar jag badrings modellen på magar, det är något jag också satsar på. Jag vill kombinera lovehandels och limpmage till en union så det på så sett blir en badring. Mycket praktiskt när man ska flyta vilket kan vara trevligt när man badar. Jag känner att detta kanske är smartare än att satsa på att bli en köttbulel under sommaren. Jag är för blek för det och jag får inte i mig tillräckligt mycket mat! Men däremot en badringsmage ska jag nog fixa. En transparent sådan!

Så nu tycker jag att vi skippar de här platta magen idialet och inför limpmage och magar i form av en badring! Praktiskt och man behöver inte vara rädd för att sjunka! :) Nu ska jag återgå till mitt och försöka få en nypa luft innan lunchen är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0