Regn och rusk..

Här i lillhärdal regnar det åter igen. Vädret har sett ut så de senaste dagarna och det är väl något jag måste acceptera. Imorgon bitti åker vi här ifrån och jag längtar att vara hemma och sova i sin egna säng. Jag längtar också efter finare väder! Vi får se hur vädret är i lilla Hedemora. Jag har också funderat på att skriva ett inlägg om mitt kära gosedjur John Jacob Obelius, han sover bervid mig och införskaffades under roadtrippen.

 

Lägger upp lite bilder från idag, hade tråkigt så jag tog lite svartvita bilder på min syster när hon satt vid datorn, hoppas ni gillar dem!

 

 

 

 

Vet att det är rörelse oskärpa på den andra bilden men jag gillar dne ändå :) Nu får ni ha en fin dag, jag ska kika på Tyra show, kankse skriver jag mer om det senare! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: moaa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-30 @ 15:20:28
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: josefine

tredje inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA uppe i bloggen nu :)

2010-07-30 @ 15:25:47
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0