Vad gör man när man älskar skor?

Nu kommer ett till meningslöst inlägg för att bota min shopping abstinens! Denna gång blev det ett par skor jag har hittat på La Redoute för 299 kr, :)

 

 

Nu ska jag dusha och sen hoppa i säng för jag är typ utarbetad efter en veckas jobb! Kan dessutom meddela att jag tjänade 1600 kr i måndags och blev utsedd till veckans säljare, jag fick allas röster! Det är nämligen så att man har ett omvänt öråd :) Då vann jag en gratis lunch ute, sen vann jag också lottningen av trisslott ( mutning för att alla på utellus skulle skriva ett blogginlägg ) så dagen har varit bra!

 

Nu laddar jag om till nästa vecka, först ska jag träffa Bella imorgon och så kan jag på en gång medela att man inte ska gå emellan en fiskmås och hennes ungar. Då anfaller dem och ja, det är INTE kul!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Skitsnygga skor och skitsnygga grejer! :D Har också hittat lite grejer från HM jag vill ha ;) Blir shopping sen alltså! :D

2010-07-02 @ 21:55:25
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

Japp! :D Helt klart shopping :D

2010-07-02 @ 22:08:11
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0