Vår fantastiska roadtrip

Eftersom jag har all tid i världen här i stugan i lilla härjedalen så tänkte jag passa på att blogga och informera omvärlden om vad jag har gjort och så. Denna gång ska jag berätta om resan jag gjorde med Jocke, Sara och Kajsa. Vi åkte till Rullsand ( Gävle ) , Linköping, Kolmården, Öland ( Byxelkrok, där Kim och hennes familj campade tror de hette Tokenäs camping?? ) och tillsist åkte vi till Västerås.

 

Har igentligen inte så mycket ork att skriva om allt vi gjort men vi har skrattat, sovit i bil, sovit i tält, ätit mat, dött av värme, badat, shoppat, spontan klippt oss osv! Nu kommer lite bilder från resan :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0