fredagskväll

ush.. nu sitter man här med mamma igen en fredagskväll, inget fel med det, ganska mysigt faktiskt och jag behöver det efter denna vecka. Har varit allmänt känslig och stressad. Har haft dunkande huvudvärk och känslor som blivit till tårar på det mest olämpliga ställen, typ skolan.. Jag har inte orkat vara glad alls faktiskt men jag hoppas på förändring, jag vill vara glad och se pigg ut, inte ha röda glansiga ögon.

Kim har också varit sjuk och det har ju inte hjälpt direkt.. lite ensamt, saknar att ha någon vid en hela tiden att skratta med.. kanske det som har gjort att jag mår som jag gör eller så är det stress och press.. Det hjälper inte att man bombas av hur är det frågor hela tiden av lärare. jag som hoppades att det inte syns att man gråtit eller att man är sjuk.. tydligen syns det så då kan man ju lika gärna blogga om det. ändå skönt att folk bryr sig på något sett, men jobbigt att förklara när man inte vet varför man mår som man mår och svarar man att det är bra så säger dem, är du verkligen säkert? att det inte verkar så? osv.. Jobbigt att inte ha Kim att prata med, vill prata med henne, vill veta varför jag gråter, varför jag inte är glad, varför huvudet dunkar och kroppen fryser...

Nu blev det ännu ett mindre positivt inlägg, men det gör inget.. ingen som inte vill behöver läsa men jag behöver skriva av mig. Nästa vecka ska jag må bra, mycket bättre.. jag ska vara pigg och glad.

Kommentarer
Postat av: Bella

Stackarn.. Hoppas du blir bättre. Finns här om du vill prata av dig :D <3

2010-03-12 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0