Godmorgon morgonfrilla!

Idag är dagen som eksemen har blivit bättre så de är riktigt sura idag, något jag gillar väldigt mycket. Halsen gör ont men jag hoppas på en förändring mot eftermiddagen och förövrigt så är jag glad och pigg.

På kören igår kändes allt lite onödigt. Vi var 8 personer och 4 av oss kunde redan stämmorna så nästa vecka får vi traggla samma sak igen.  På sången sjunger jag nu Kristallen den fina, det är en låt som handlar om en pojke som vill sätta på en flicka... Rolig är den att sjunga i vilket fall.


Nu ska jag fortsätta med att äta frukost och ladda inför fotot, hoppas Kim kommer till skolan idag om inte annat hoppas jag att hon sak vara feberfri inom någon dag, Kim bekämpa växthuseffekten!!!

Och nu hoppas jag att Jocke är nöjd, för jag har bloggat!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Äntligen! Bara uppdatera 3 ggr till idag då ;)

2010-03-25 @ 15:30:01
URL: http://warfvinges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0