Godermorgon här inne..

Lucia är i full gång i både Avesta och på gymnasiet. Trevligt nog missar man lite tråkiga lektioner på gott och ont! :)

Man får ju ta igen det man missar hemma, ibland är det faktiskt lättare! Idag ska jag i alla fall plugga matte. Jag måste plugga matte nu för vi har prov på måndag. Annars så ska jag gå på prommenad med hundarna idag och fixa inför imorgon då jag fyller 18 år. Tillslut blev man så gammal också. När jag var liten ville jag bli äldre och få göra mer saker. Nu Vill jag mest bli liten igen. haha, så det kan va!

 

Bild från förra vintern :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag med! haha :D:D

2010-11-13 @ 13:21:31
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0