lilla jag, lilla jag och fritjof Andersson..

Fin rubrik intesant. Dock tänker jag inte skriva någonting alls om detta, för jag har inget att skriva om det förutom att jag och Kim sjöng igenom den när vi inte hade något att göra på rasten idag!

 

Jag har i alla fall varit ute och gått i 50 minuter i en bäcksvart skog och lyssnat på en mycket ung Micheal Jackson, något som gjorde att tiden rann iväg som bara den. Jag tänkte annars skriva om stress. Jag har haft ont i magen hela dagarna denna vecka. Det är typ något slags magknip, eller oro i mig. jobbigt i vilket fall.


Så vad gör man för att slappna av? Ge mig tips!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag brukar ta mig tid att vila helt enkelt :) Planera in när du ska vara ledig och låt INGENTING störa dig under den tiden. Tänk inte så mycket på saker som du inte behöver tänkta på genom att planera saker så pass att du inte behöver fundera. Prioritera ner saker, och om du inte hittar något att prioritera ner, GÖR DET I ALLA FALL! Säg nej, om du inte orkar, oavsett om det är något du VILL göra eller inte, men framför allt inte. Sov middag 10 min - en kvart när du kommer hem för att varva ner. Läs eller gå ut och gå när du känner dig stressad och lyssna på mycket musik för att hålla tankarna i styr. Spela piano eller sånt som du njuter av. Fika mycket och prata med nära och kära.

Ja det var ju ett par stycken, och lycka till med att läsa igenom hela kommentaren! :D

KRAM!

2010-11-18 @ 21:13:59
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har sååå läst igenom komentaren :D det var bra tips, det ska jag anammmma! :D :D KRAM!! för att du finns ;)

2010-11-18 @ 21:17:50
URL: http://Gissa :o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0