Gör det bara!

Just nu när jag sitter i min otvättade mjuka morgonrock, med en biffig finne på kinden, ett sprängfylt huvud och på tok för mycket klagomål som vill ut kommer jag på att jag vill ändra min bloggdesign, kanske vill jag det för jag har kikat på både Kajsas och Kims blogg och blivit inspirerad, knaske är det tankarna om Paris och om framtiden. Kanske är det för att jag håller på och komponerar en låt i sibelius som inte kommer någon vart.

 

Livet har för många frågor, jag har för många tankar och jag lovar jag är nog sveriges största grubblare. Det finns ingen som funderar så mycket på varför, vad kommer hända och ältar som jag. Så nu sätter jag mig i photoshop och lever i nuet, slutar fundera över varför och bara gör, skapar. Glömma förkylningen, glömma arga tankar som fans i natt, glömma hur mycket jag kört fast i livet.

 


Kan ju bara meddela att det inte blev någon ny bloggdesign, jag skyller på apan i mitt huvud men istället skapade jag introt till min påbörjade reggea låt som för tillfället heter något som " Min bäver låt" och nej, den kommer nog inte handla om bävrar men man ska väll aldrig säga aldrig! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Tyvärr Karin :| Jag är med och kämpar om platsen som Sveriges största grubblare!

2010-09-10 @ 18:22:03
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

ojdå, jag får konkurans... vi kan vara det tillsammans.. annars får vi ta dumbledore på besök så han kan dra ur tankarna och minnena ur huvudet som vi inte ska tänka på och lägga det i hans magiska grejjs :)

2010-09-13 @ 07:11:01
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0