Höst

 

Det känns som hösten är här nu, här om dan plockade jag och mamma kantareller i skogen. det var jättemysigt och det var i fredags föresten. Igår hade jag två konserter med kören och idag har jag åter igen gått med hundarna och så har farmor varit här.

Jag har igentligen inget intressant eller särskilt viktigt att säga. Jag känner bara ett behov av att uppdatera bloggen. Jag måste helt enkelt, kan det bero på att jag ätit för många av Kajsas nybakta bullar som var jättegoda? JAPP!

 

Jag har ett fasligt behov av att åka till Paris och få minnen, jag vill fota massor av saker med min kamera. Det kommer nog bli så också. Idag får det dock räcka med en svampbild, jag är i alla fall nöjd med kameran. Den heter numera Hubbe!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0