Graz, jobb och snart börjar skolan

Kör VM i Graz var underbart på så många sett och vis, jag har sett och lyssnat på fantastiska körer, jag har sjungit för glatta livet, fått fina betyg av jurygrupperna och haft konserter ihop med folk frfån Taiwan. Det här har varit en upplevelse som jag sent kommer att glömma!

 

 

Det var lite bilder från Graz det, :)

Snart ska jag iväg och jobba, jag jobbar på Mc donalds och ska även fortsätta med det i framtiden som extrajobb under helger och vardagskvällar, det är faktiskt riktigt kul och mantjänar helt ok på det. Olle ligger och sover just nu så jag bör väl väcka honom även om han blir grinig på mig... Om endast 2 veckor börjar skolan och det är jättespänande, ska bli så KUL att få spela med nya människor, få nya lärare och lite nya infallsvinklar på allt. Musik är u det bästa som finns, så att spendera ett år av detta känns underbart!

 

Här kommer en bild på en jättegullig fågel som jag fotade igår ♥

 

Tillsist vill jag önska alla fina soliga veckor som är kvar på detta vackra sommarlov som hittills bjudit på regn ( iaf de senaste veckorna )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0