drip drop, drip drop

Det regnar ute, det är tröttsamt och jag vill bara somna om. Somna om med min onda axel och glömma franskan idag. Jag älskar språket men det känns inte riktigt bra än med nya läraren. Vi får se hur det går men jag hoppas jag ska bli lika peppad igen. jag måste bli det!

 

Kören är i full gång igen och på onsdag är det rep och på fredag körhelg, det kommer nog bli toppen! Jag ska dock lyssna på stämmorna lite inför nästa rep. Imorgon blir vi också indelade i olika ensemble grupper vilket ska bli både roligt och spännande. Det är ju dehär mäniskorna jag ska sammarbeta med i ett halvår eller mer.

 

 


Kommentarer
Postat av: bella

kände du det efter i fredags, varför kändes det inte bra med henne? vi som trodde det skulle bli bra. hoppas det blev bättre efter lektionen imorse, det verkade som du tyckte det va bra iaf. kram

2010-08-24 @ 17:59:50
Postat av: Karin

jo, kändes som hon hade sånna höga krav och trodde vi skulle vara hur bra som helst.. men kändes bättre efter idag! :) Dock är man van med Anna i detta ämne, är annorlunda liksom. :)

2010-08-24 @ 19:28:27
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: bella

jaha, okej. jag fick tvärtomintryck, tyckte hon var slapp. men jag tror det blir bra :) bra att det kändes bättre

2010-08-24 @ 21:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0