Godmorgon, kaffe, dans och en söt Bubbis

JA! äntligen ännu ett morgoninlägg, var ett tag sen men nu är det dags! Nu är tiden inne att skriva ett fint inlägg såhär på morgonkvisten.

 

Nu på morgonen har vi dans, jag kommer göra mitt bästa åter igen och försöka bli vigare och vigare. Idag skulle vi göra nå kombinationer eller vad det nu hette. Det blir nog jättekul, jag längtar!

Igår på ensemblen så blev vi indelade i grupper. jag hamnade med Jonte, Oscar, Matilda och Martin. Så nu vet ni det men jag tror nog allt att det kommer bli bra! Vi fick spela stone me into the groove, en låt som var mysig och glad!

Med mig är det förtillfället bra, jag har kul i skolan och känner mig inte så stressad än. Dock så är jag lite känslosam just nu och känslorna svämmar över och brister ut i gråt. Så får det vara just nu det är ok.

 

 

Lägger upp en bild på ett sött djur bara för att Kim gjorde det här om dan :) Jag ville ju ite vara sämre ! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0