Julefriden

Snart är julen slut, det känns bra! Jag har frossat, tagit ut granen, myst, sett på en miljon filmer, ridit ut i vinterlandskap, lekt med hundarna och tvångsgosat. Har också hunnit varit ut och roat mig som mammsen kaller det. Kajsa har åkt till Kumla och jag ska till Kim idag. Imorgon far vi till Borlänge där jag ska mellandagsshoppa för tredje gången på några dagar. Alltid lika trevligt och givande. Antar att jag ska kika på lite skor och så. Jag gillar skor :)

 

Jag funderar vad jag ska dra på mig till nyår, kanske det nya reafyndet, fast den kanske inte är tillräckligt festlig. Jag är splittrad så vi får se hur det blir, nu kom nya HM katalogen så jag ska kika!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0