En dag i regn och rusk

Sitter här i stugan i lilla lillhärdal, ja byn är verkligen liten och det finns inte mycket att göra, men jag klagar inte! Jag passar på att se på tv, gosa med vovvarna, mysa med mamma och äta, äta på tok för mycket hela tiden. Men vad gör det? Typ ingenting :)

 

 

Idag kommer mannen, myten, legenden hit! Min söta syster Kajsa som jag har saknat.. Jag hoppas att hon har saknat mig med för den delen. Jag planerar en kväll med läsning i engelska tidningar so kajsa köpt på pressbyrån och lite internet fönster shopping! Kommer nog bli mysigt, vi ska dessuto gå på en prommenad i regnet ikväll och på menyn står lasagne. Visst finns potentialet att det ska bli en fin kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0