En dag med Bella för ett tag sedan,

Jag har inte bloggat på ett tag men under den tiden har jag gjort saker som jag vill dela med mig av. Jag tänkte börja med att berätta om en solig helg med Bella. Det var jättefint väder, solen sken, vindarna var ljumna och allt var väldigt roligt och avslappnande. Vi badade, solade, åt god mat och skrattade!

Vi föröskte se Låt det rätte komma in som visade sig vara konstig, allt detta har jag nog skrivit om tidigare men just idag tänkte jag lägga upp lite bilder från de två dagarna :)

 

 

 

 

Ja, det var allt för de dagarna, som sagt fina dagar i solen med en fin bella och svalkande vatten!

 

 


Kommentarer
Postat av: Bella

haha, jag hade nästan glömt bort dom bilderna, ah! uh. aja <3

2010-07-21 @ 13:55:14
Postat av: Karin

haha, japp :D kom på nu att jag skulle ladda upp dem <3

2010-07-21 @ 16:00:45
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0