Godmorgon, trötter och crusingminnen

Jag vaknade för cirka 10 minuter sedan och kände mig tung i huvudet, denhär jäkla förkylingen borde inte få finnas! Jag planerar dagen och ska snart dricka kaffe. När jag "planerar dagen" så har jag kommit fram till att se på Ugly Betty på kanal 5 ikväll, undvika flugfiske och äta glass! Jag blir nästan rörd eftersom mina planer är så bra, viktiga och genomförbara framför allt!

 

Nu ska jag gå ut, dricka kaffe och lösa korsord. Bara några få ord kvar innan jag har löst det! Först blir det dock lite bilder från crusingen som genomförs varje år här i Lillhärdalen :)

 

 

 

 

 

Det var de bilder jag orkade lägga upp, äkliga volvoraggare som burnar.. ush hatar dem, föresten kanske det inte är en volvo ens.. sen  lite annat kul runt omkring, nu får ni ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0