Godmorgon,nu far vi hemmåt

Mamma väckte mig i tid idag, vi skulle packa ihop det sista och frosta av frysen och så vidare. Just nu sitter jag och dricker kaffe och minns de två veckorna här, jag tänker också på vår roadtrip som tog plats för tre veckor sedan. Något jag igentligen borde tänka på är framtiden, vad ska jag göra, plugga, bli? och så vidare.. Jag kanske borde tänka först och främst på låtar till jobbet som tar fart på måndag. Men jag och Kajsa har redan gett en lång lista med förslag :)

 

Här kommer lite bilder som jag tog igår kväll när kvällssolen låg på fönstret! Jag blev nöjd med resultatet så nu kan jag gruva mig över att Kajsa ska övningsköra hem idag! Blir inte så mkt uppdatering idag.. ska åka bil halva och sen har jag nog lite att plocka upp..

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Inaa

sv; haha tack, men det går åt skogen -.-'

2010-07-31 @ 15:00:16
URL: http://encoore.blogg.se/
Postat av: Sandra T svarar ♪

ja eller hur (:

2010-07-31 @ 15:07:08
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0