Helgen

Denna helg har spenderats med Bella, på lördag efter lunch så mötte jag upp henne vid Matsbobadet. Vattnet var ljummet, solen sken med sköna vindar som blev till vid de mest passande tidpunkterna. För första gången tyckte jag att det var riktigt skönt att sola. Ligga där på den varma halvblöta handduken och sola. Det är något som jag tänker göra oftare i framtiden så det så!

Efter badandet så åkte vi hem till Bella och satt igång grillen och efter att vi ätit blev det jordgubbar och grädde,glass, chokladsås och maränger. Mumsfilibabba! Efter på tok för mätta magar och lite fotbóllstittande blev det dagas att se på film, vi såg låt den rätte komma in. En svensk ganska konstig film om en vampyrflicka. Jag tycket den var helt okej men jag råkade somna ifrån filmen... PÅ morgonen där efter såg vi i alla fall klart på den.

På söndag morgon åkte vi till matsbo igen och efter lite bad, sol, mat och sommarsport kom Kajsa och hälsade på. Dagen följde med lite sälskapsspel och kubb. En jätte skön helg helt enkelt då jag lärt mig uppskatta att sola och dessutom fått koppla av totalt och följa lugnet.

Nu sitter jag på jobbet och är fruktansvärt mätt! Jag är helt slut faktiskt har tryckt i mig pasta och morotskaka till bristningsgränsen var nådd. Lite jobbigt just nu faktiskt! Nejdu nu ska jag väll fortsätta ringa och sälja it rapporten även om alla är på semester just nu!

Just det, bilder från helgen kommer idag om jag orkar och hinner eller vid nästa pust av ork! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0