Ugly Betty - Det sista avsnittet

I tisdags visades det sista avsnittet av Ugly Betty som trevligt nog är en utav de serier jag följer. Visst är det lite ledsamt hur allt slutade, ville ju veta mer! Bör nog inte skriva hur det slutade men som i många serier så löste sig allt på bästa sett. Kan ju avslöja att Betty flyttat till London för att göra karriär, Justin har kommit ut ur garderoben, Wilhelmina har fått Mode och Hilda flyttar med sin familj till Manhattan!

 

Jag tänkte i alla fall ta med er på en resa i Bettys värld, hur såg hon ut i början och hur ser hon ut idag?


Betty vid första dagen på jobbet i sin erkända poncho

 

det går ju frammåt! Än passar hon dock inte in på Mode :p

 

Och på hildas bröllop var hon jätte vacker! Ingen tandstäldning och jättevacker klänning!


Visst är hon vacker nu! Visst detta kanske inte var så intressant för er som inte har sett på Ugly Betty men eftersom jag tycker det är kul, det är min blogg och jag delar med mig av mina intressen och det jag gör på dagarna, så får ni stå ut! Nu ska jag i alla fall dricka upp kaffet och invänta stormen. Nädå bara åska och regn.. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0