Hösten är här

Igår såg jag hur fin kyrkan var i alla löven, så fina färger. Idag tog jag med mig kameran i hopp om att få ta den perfekta höstbilden, den bilden som skulle vara min vän hela hösten fram till nästa höst och så vidare. Idag så var det mulet men jag tog med mig kameran ändå. Förhoppningsvis så är det finare väder imorgon.

 

 

 

Jag har dessutom spelat på min basläxa, ain't no mountain high enough.. det gick fint så nu hoppas jag att det går bra imorgon annars blir jag sur. Sen vill jag hylla Sielius ännu en gång, hylla Kim lite mer, och hylla min syster som hade gått med hundarna när jag kom hem ♥ Kanske skriver jag lite mer, jag känner mig inspirerad för detta idag. Jag vill ta fina kort men vädret suger, jag vill ta porträtt men jag har ingen modell...


Kommentarer
Postat av: Kim

Finfina bilder! :D Höst <3

2010-10-05 @ 22:16:45
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

Tackelitack!!! :D Hösten är sååå mysig <3

2010-10-07 @ 18:09:03
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0