blä på gråa dagar

När man vaknar och ser en grå molnmassa med elakt flin som säger åt en att inte vilja gå upp och somna om så gör man det.. eller i alla fall jag. Vissa dagar orkar jag trotsa molnet, säga något elakt, visa fingret och kasta mig upp. Just idag tröstar jag mig med varmt kaffe som värmer min arga hals. Men jag är glad ändå tror jag, idag ska vi till Vansbro och titta på en musikal. Det kommer nog bli jätteroligt!

 

Det är sånna här saker som gör att man orkar med skolan. Såklart är ju människorna jag är med det som gör skolan till den roliga plats jag faktiskt tycker att denn är. Ibland tar läxorna över mig och jag känner mig begravd av allt som man ska göra. Ofta känner jag frihet, möjligheter att göra andra saker på fritiden  och faktiskt satsa och träna på det jag vill bli bäst på, musiken.

Jag får visa lite bilder på en fin vän, :) John Jacob Obelius

 

 

 

Godmorgon som sagt, nu ska jag ta på mig en fin prickig klänning, sätta upp mitt einstain hår och försöka se lite eller någorlunda anständig :) HEJS!


Kommentarer
Postat av: Manikin75@soclog

Shit vad sjyst med einstein hår! :) Det skulle jag också vilja ha... ;)



Skickad via soclog.se

2010-09-14 @ 10:31:40
URL: http://Manikin75.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0