Godmorgon, kaffe, halsont och ingen mensvärk!

Gårdagen var jobbig på alla sätt och vis, förkylningen vred sig i skratt. Han njöt av varje sekund han kunde förpesta mitt liv och ja, min förkylning är en man en riktig mansgris dessutom. Jag hade också världens mensvärk så jag låg hela dagen i kraper och mådde piss. Idag mår jag bättre, funderar åter igen om skola är det rätta valet då förkylningen är kvar och kroppen är energilös. Visst kl är bara 7 men jag brukar vara pigg vid denhär tiden.

 

Idag har jag både sång och arko, mest arkon jag vill ha då jag har så ont i halsen. sen har jag dans som jag inte bör vara med på alls faktiskt på grund av min förkylning.

 


Jag och Kim i  Karlstad tror jag :D

 

 

Jag har dessutom blåa naglar nuförtiden efter helgens pyssel, då målade Kajsa, Kim och jag naglarna, vi spelade även Wii och hade det allmänt trevligt. På fredagen såg vi filmen zombieland och på lördagen så fixade vi kajsas hår målade naglar som jag skrev innan osv. Ush vad jag upprepar mig. Nu får det vara nog, ha en fin dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0