Godmorgon, kallt kaffe och klump i magen.

Jag har vaknat och dushat, jag gjort det jag brukar innan jag sätter mig ner som en potatis vid datorn. Jag är trött idag, i alla fall nu och jag saknar Kim som är sjuk. Hon har någon infektion i kroppen och massa feber så hon ligger inne på sjukhuset och får antibiotika. Usch, jag vill krama na just nu.

 

Idag när jag vaknade hade jag en klump i magen, som man har innan något man inte vill göra eller inte borde göra. Denna gång borde det vara av Kajsas fantastiska bullar som jag åt något för många av. Idag har jag i alla fall matte, det är repetition av det vi har gjort senaste gångerna. Låter bra och intressant.

 

Nu ska jag återgå till morgonens ganska tråkiga rutiner, tänka på att jag har sång idag. GOD MORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0