Val, tankar, morgon

Idag så åker Kajsa till Barcelona, gud så skoj det blir för henne men jag kommer sakna henne minst sagt. I oktober blir det min tur då far jag till paris med franskan. Jag längtar och vill verkligen, mer nu än någonsin. Troligtvis är det på grund av att Kajsa drar iväg nu.

 

De senaste dagarna har jag funderat ganska mycket, jag har funderat främst på matten som känns väldigt tung just nu. Jag vill på sett och vis läsa matte men jag orkar inte det just nu. Jag vill hellre hänga med i franskan än matten. Jag måste dessutom känna att jag orkar leva. Men att hoppa av något och inte slutföra det skulle vara att ge upp. Tanken av att ge upp känns väldigt jobbig. Jag ska  i alla fall skriva klart KuHi idag och sen ska jag ge matten en chans till. Vi får se hur det går. Förövrigt är det val i Sverige idag, jag tycker det är spännande jag hoppas på en Röd-Grön regering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0