Januari, början på något nytt?

Man bombas varje nyår av löften och nu ska jag ta nya tag med träningen, kosten och så vidare. Jag ska också ta nya tag, jag ska börja våga. Jag ska också fokusera på att må bra men ändå utmana mig själv. Jag har ett mål och en dröm som jag måste våga satsa på. För jag ska klara det, jag har inget annat val.

Jag har såklart andra löften med, till exempel inte äta efter kvällsmaten på grund av att jag ska vilja ha frukost på morgonen. Men det andra är det viktiga. Jag behöver bryta invanda mönster av att inte tro på mig själv, invanda mönster om att jag inte duger. De tankarna har fastnat, men nu ska de bort.

För om jag inte får bort dem kommer jag inte våga, jag kommer vara rädd för att misslyckas och rädd för att vara för dålig. Så ni fina vänner får hjälpa mig upfylla detta, jag behöver hjälp! För det är inte lätt. Så nu är siktet på personlig utveckling, på att söka in på folkis å syssla med musik. Det ska bli så.

 

Nu lite bilder från det gågna året









Mitt 2010, bara en liten del..


Kommentarer
Postat av: Catarina

Fina bilder :)

2011-01-05 @ 22:23:13
URL: http://catilous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0