Skola och vardag

skrev för ett tag sedan, men det var just ett tag sedan också känns som om det är dags igen. Under tiden har vi haft den vecka APU med spelglädje från alla håll, låg humor och partymode ON! Sen har jag firat fina Elina som blivit ett år äldre, dvs 19 år.

 

Kim och jag har dansat oss glada i Hedemora och sjungit med i tonerna till musiken, Jag har haft en baslektion och hört peter säga: Du spelar som en motherfucker ett flertal gånger? ( haha.. konstig jag vet )

Jag har skrivit en saga om en Kamel, hört Hasse svamla om tavlors namn vars namn han hittar på och ändrar under tidens gång. Jag har också hört att jag ligger på G i GeMu B, för jag ställer för mycket frågor och inte litar på min förmåga. Men hela klassen har ju G just nu så det spelar ingen roll. Men hon sa att jag hade väldigt lätt för Gehör och så vidare. Bara att min osäkerhet gjorde att jag inte vågade lita på de..

 

Jag har förvirrat letat efter min sälkasse som hängde på min stol, organiserat upp projektarbetet blivit avundsjuk på Kajsa som vunnit en mobil. varit otroligt charmerande i onyktert sällskap och ja, vad mer kan man säga.

 

Tycker jag har uppdaterat er om mitt liv som är så intressant och fantastiskt! :) Kram på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0