lazy sunday afternoon

Idag har dagen varit sådär konstig, kanske är det för att kl äe halv 4 men att den borde vara halv 3? Eller så är det för att jag har somnat i ett bastuvarmt rum, framför en mattebok och sovit bort några timmar av denna dag. Jaag har i alla fall hunnit med en vettig sak, det var att träna rallylydnad med Alonzo och Klara. Det var duktigt gjort, det blåste faktiskt ofantligt mycket dör borta vid träningsplanen.

 

Imorgon är det läskiga matteprovet, det matteprovet som räknas.. ( haha, räknas ^^ ) jag är så rolig..  Eller kanse inte så rolig, men jag längtar till Paris i alla fall. Idag ska jag packa, välja vårkläder och lyssna på fransk musik och läsa franska bloggar. Det är ju faktiskt riktigt roligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0