Mycket på G

Just nu händer mycket saker i mitt liv, ansökningar till skolor, paris, sjunga i kyrkan, konsert, projektarbete. Sen samtidigt lever man, gör saker dansar, fikar med fina vänner, tankarna lever ett helt liv på en dag och jag hänger inte riktigt med i svängarna. Nu har jag i alla fall accepterat läget, jag ska söka skolor. Så nu måste jag klara av det på ett väldigt bra sätt så jag kommer in. Annars kommer jag vara stolt för att jag klarat av det ändå. Det hoppas jag åtminstonde.

 

Idag ska jag ha en reklam stund med Kattis, vi ska sätta upp afficher i stan och Stjärnsund där våra fans finns. Blir ett bra sätt att spendera förmiddagen. Min balklänning har också kommit, inte lite fin den är då! Jag blir helt lycklig! Helt enormt lycklig faktiskt. Jag trodde inte att jag skulle känna mig fin i klänningen, men det gör jag. Jättefin faktiskt!

 

Som ni kanske märker så är det mycket i huvudet, mycket som ska göras. Men på något sett går det ändå, och efteråt kommer jag vara stolt, när jag skriker ut att VI faktiskt tagit STUDENTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0